Kampanie i Promocje

  • W sklepach Auchan Polska trwa wieloformatowa kampania CENY W DÓŁ – kolejna inicjatywa sieci wpisująca się w politykę niskich cen konsekwentnie realizowana od początku działania firmy na polskim rynku z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Na poszczególnych etapach kampanii oferowane są różnego rodzaju promocje, obniżki cen, specjalne ceny w przedziale zaledwie... Czytaj więcej »

  • W Lidlu ruszył tydzień pełen okazji XXL

    Poniedziałek, 08 stycznia 2024

    W poniedziałek, 8 stycznia, w sklepach Lidl Polska rozpoczął się Tydzień XXL. W ramach akcji, taniej kupimy artykuły w powiększonych, rodzinnych opakowaniach. Posiadacze Karty Dużej Rodziny skorzystają też z dodatkowej 10-procentowej zniżki na ponad 200 produktów z oferty. Czytaj więcej »

  • Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy... Czytaj więcej »

  • Nic tak nie zaskakuje, jak nieoczywiste połączenia! Przekonaliśmy się o tym po raz kolejny dzięki Blend Session – muzycznej inicjatywie, która ma na celu promowanie niecodziennych fuzji charakterów i talentów. W ramach projektu ponownie spotkali się młodzi twórcy – w tym roku są to Jan-Rapowanie oraz Frank Leen. Czytaj więcej »

  • WOSEBA wyjątkowa jak TY

    Poniedziałek, 04 grudnia 2023

    W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała się towarzyszem niezapomnianych świątecznych momentów. Jej charakterystyczny smak, unikalny aromat podkreślą magię chwil spędzonych razem. W tym szczególnym okresie, kiedy drobne gesty nabierają wielkiego znaczenia, marka Woseba inspiruje do dzielenia się z bliskimi niezwykłym doświadczeniem smaku i aromatu kawy. Czytaj więcej »

  • 1 listopada 2023 swoją premierę miała kampania marki Gillette będącej częścią Procter&Gamble - “Muszę..., Bo Chcę.” W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który pokazuje, że golenie się może sprawiać tyle samo przyjemności, co wykonywanie swojej pracy czy bycie dobrym rodzicem. Aby szeroko poinformować o tym media, marka... Czytaj więcej »

  • Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” o kolejne aktywacje, mające mobilizować Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz „Królewski” idzie o krok dalej i w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje” wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne. Czytaj więcej »

  • Już w najbliższą sobotę startuje coroczna akcja McHappy Day. McDonald’s ponownie przekaże 1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. W tym roku zebrane środki wesprą budowę trzeciego Domu Ronalda McDonalda, dzięki któremu rodziny hospitalizowanych dzieci będą mogły bezpłatnie zamieszkać w bliskim sąsiedztwie szpitala. Akcja McHappy Day... Czytaj więcej »

  • W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski. Czytaj więcej »

  • W ramach akcji cashback “Może Być Taniej” możemy uzyskać aż 100 zł zwrotu za zakup ulubionych produktów Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. Wystarczy tylko zarejestrować paragon i cieszyć się zwrotem gotówki na konto. Czytaj więcej »

  • Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta... Czytaj więcej »

  • Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz” to komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają kompromisu pomiędzy małą przyjemnością i pysznym smakiem, a przekąską o dobrym składzie pełnym owoców. Czytaj więcej »

  • Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w... Czytaj więcej »

  • Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”! Czytaj więcej »

  • Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą. Czytaj więcej »

  • Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. Czytaj więcej »

  • Klienci Carrefour Polska ruszyli na pierwsze zakupy świąteczne. Do 10 listopada wszystkie osoby, które kupią w tej sieci zabawki, zaoszczędzą nawet 120 złotych na zakupach kolejnych produktów z tego asortymentu. Do wyboru Carrefour przygotował aż 4000 różnych produktów z tej kategorii. Czytaj więcej »

  • Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i... Czytaj więcej »

  • Już ponad 3 miliony maskotek i ponad 1,5 miliona książek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci Biedronka, trafiło do klientów. W sklepach sieci pojawiła się też najnowsza, czwarta część książki z przygodami maskotek, w której po raz pierwszy pojawiają się seniorzy. A od poniedziałku (06.11) do piątku (10.11) na wszystkich,... Czytaj więcej »

  • Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w... Czytaj więcej »

  • W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od... Czytaj więcej »

  • Akcja „Meksyk od kuchni” w Stokrotce

    Piątek, 03 listopada 2023

    Stokrotka zaprasza do udziału w nowej akcji promocyjnej z wybraną kuchnią świata. Tym razem sieć zabiera klientów w kulinarną podróż do Meksyku. Na półkach supermarketów Stokrotka od 3 do 22 listopada dostępne będą produkty i dania, pozwalające odkryć smaki wyjątkowej kuchni z Ameryki Północnej. Czytaj więcej »

  • Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem jest ochrona siły zakupowej klientów. Aż do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że 8 razy zrobią zakupy za minimum 99... Czytaj więcej »

  • Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór". Kampanię realizuje agencja VMLY&R. Czytaj więcej »

  • Sieć sklepów Intermarché wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących kosztów życia i zapowiada na końcówkę roku nową akcję lojalnościową „Interpunkty”, a także liczne oferty promocyjne. Dzięki nim oszczędzanie przy codziennych zakupach spożywczych ma być jeszcze prostsze. Przy okazji Intermarché podsumowuje największe... Czytaj więcej »

  • Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob... Czytaj więcej »

  • Niebanalna akcja Sour Halloween

    Piątek, 27 października 2023

    Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden z pięciu iPhone 15! To nietypowa akcja marki kwaśnych słodyczy Sour Madness. Czytaj więcej »

  • Marka Żubrówka w ramach kampanii pod hasłem "Odkryj swoją dziką naturę – Go Wild" kontynuuje działania, w których pełnoletni konsumenci „młodzi duchem” oraz spragnieni wyjątkowych doświadczeń mogą wziąć udział w wyjątkowych i skierowanych specjalnie do nich inicjatywach, które dotyczą świata streetwear’u oraz cyklu imprez muzycznych. Czytaj więcej »

  • Stokrotka zaprasza do stołu!

    Piątek, 20 października 2023

    Stokrotka zachęca do celebrowania wspólnych posiłków przy stole, rozpoczynając nowy program lojalnościowy. W najnowszej akcji klienci po zrobieniu zakupów otrzymują znaczki, które mogą następnie wymienić na zestawy sztućców w promocyjnych cenach. Sieć zaprasza do udziału w programie użytkowników Naszej Stokrotki, oferując im możliwość zbierania znaczków w aplikacji. Dla... Czytaj więcej »

  • W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Czytaj więcej »

więcej artykułów